Структура ЦДІА України, м. Львів
Керівництво
Директор: Стефаник Олеся ЮріївнаВ. о. заступника директора: Громова Галина Леонідівна
Сектор управління персоналом
- реалізує державну політику з питань управління персоналом у ЦДІА України, м. Львів;
- здійснює добір персоналу;
- веде кадрове діловодство;
- організовує підвищення рівня професійної компетентності працівників.
Сектор інформаційних технологій
- здійснює впровадження інформаційних технологій в архіві
- забезпечує комплексну автоматизацію робочих місць в архіві;
- координує роботу структурних підрозділів з питань розроблення, наповнення та технічного супроводу автоматизованих баз даних.
Відділ забезпечення збереженості документів
- забезпечує дотримання умов та режимів зберігання документів;
- здійснює науково-технічне опрацювання фондів;
- проводить перевіряння наявності та фізичного стану документів, підготовку та передавання їх на ремонт, реставрацію та профілактичне оброблення;
- організовує створення страхового фонду;
- надає консультативну та методичну допомогу з питань забезпечення збереженості документів.
сектор зберігання фондів адміністративно-судових установ;
сектор зберігання фондів культурно-освітніх установ;
сектор зберігання друкованих фондів.
Відділ давніх актів
- забезпечує збереженість документів давнього періоду;
- здійснює науково-технічне опрацювання фондів;
- проводить перевіряння наявності та фізичного стану документів, підготовку та передавання їх на ремонт, реставрацію та профілактичне оброблення;
- організовує створення страхового фонду;
- організовує роботу з виявлення та віднесення документів НАФ до унікальних;
- надає консультативну та методичну допомогу з питань опрацювання давніх актів.
Відділ довідкового апарату та обліку документів
- створює та удосконалює систему довідкового апарату до документів архіву;
- здійснює облік архівних документів, копій страхового фонду, колекцій мікрофотокопій профільних архіву документів та фонду користування;
- проводить науково-технічне опрацювання фондів, описання та каталогізацію документів;
- організовує роботу користувачів у каталозі архіву;
- надає консультативну та методичну допомогу з питань діловодства, державного обліку, створення і удосконалення системи довідкового апарату до документів НАФ.
Відділ використання інформації документів
- організовує виконання соціально-правових, тематичних та генеалогічних запитів, оформляє і видає архівні довідки, копії документів;
- здійснює прийом громадян, які звертаються до архіву;
- організовує роботу користувачів з документами НАФ та довідковим апаратом у читальному залі;
- організовує виставки архівних документів та підготовку збірників документів, путівників, покажчиків, довідників;
- співпрацює зі ЗМІ;
- надає консультативну та методичну допомогу з питань з питань пошуку документів НАФ та використання їх інформації.
Відділ мікрофільмування та реставрації документів
- проводить ремонт, реставрацію та консервацію документів, що поступили на державне зберігання, а також палітурні роботи;
- проводить відновлення слабоконтрастних та затухаючих текстів документів;
- мікрофільмує унікальні та особливо цінні документи з метою створення страхового фонду та фонду користування;
- в установленому порядку виготовляє мікро- і фотокопії на замовлення користувачів читального залу та за угодами;
- надає консультативну та методичну допомогу з профільних питань.
Відділ фінансово-економічного забезпечення та бухгалтерського обліку
- забезпечує ефективне та економне використання бюджетних асигнувань, матеріальних та трудових ресурсів;
- формує та подає Державній архівній службі України бюджетний запит;
- веде бухгалтерський облік та звітність;
- розробляє схеми посадових окладів та систем оплати працівників;
- здійснює контроль за наявністю та рухом майна, використання матеріальних і фінансових ресурсів відповідно до затверджених кошторисів;
- здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.
Відділ матеріально-технічного забезпечення
- здійснює аналіз стану матеріально-технічного забезпечення архіву;
- забезпечує підтримання у належному технічному та санітарно-гігієнічному стані будівель, внутрішньої та прилеглої територій, робочих, допоміжних примішень та архівосховищ, належний температурний режим в приміщеннях та мікроклімат в архівосховищах архіву;
- здійснює контроль стану функціонування приладів обліку енергоносіїв, водопостачання, знімання їх показів і організовує роботу щодо своєчасної оплати наданих послуг;
- забезпечує проведення усіх видів інструктажів з питань пожежної безпеки і охорони праці та облік проведеної роботи в журналах установлених форм;
- забезпечує організацію перепусткового режиму до об'єктів і приміщень архіву.
Структура архіву:
Файл в форматі pdf (1.16 MB)