Звернення громадян
Виконання звернень (запитів) громадян, у тому числі іноземних та осіб без громадянства, з метою підтвердження або відновлення їх законних прав та інтересів регулюється Законами України "Про звернення громадян" (№ 393/96-ВР від 02.20.1996), "Про внесення змін до Закону України "Про Національний архівний фонд і архівні установи" (№ 2888-ІІІ від 13.12.2001) та "Про інформацію" (№ 2657-ХІІ від 02.10.1992).Види запитів:
- соціально-правового характеру;
- тематичні;
- майнові;
- персональні (у т.ч. генеалогічні).
Платні послуги архіву визначаються на підставі відповідних регуляторних актів:
Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися архівними установами, що утримуються за рахунок бюджетних коштів" вiд 07.05.1998 № 639 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 7 травня 1998 р. № 639" вiд 30.11.2004 № 1608); Накази Держкомархіву:- "Про затвердження Порядку надання платних послуг державними архівними установами" від 16.09.1999 № 59 (Зареєстровано: Мін'юст України, 29.09.1999 № 659/3952);
- "Про затвердження Порядку ціноутворення на роботи (послуги), що виконуються державними архівними установами" від 24.01.2001 № 6(Зареєстровано: Мін'юст України, 27.02.2001 № 179/5370);
- "Про затвердження цін на роботи (послуги), що виконуються центральними державними архівними установами на договірних засадах" від 6.05.2008 № 82 (Зареєстровано: Мін'юст України, 08.08.2008 № 730/15421);
Звернення оформлюється відповідно до норм, передбачених статтями 5 та 8 Закону України "Про звернення громадян", а саме:
- письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
- письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення);
- у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
- письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
- в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.
Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Центральному державному історичному архіві України, м. Львів
Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Центральному державному історичному архіві України, м. Львів (далі - ЦДІА України, м. Львів).- Особистий прийом громадян у ЦДІА України, м. Львів здійснюється відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян" та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/208 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", в установленому порядку.
- Особистий прийом громадян директором, заступниками директора та начальником відділу використання інформації документів проводиться відповідно до затвердженого графіка.
- Прийом жінок, яким присвоєне почесне звання України "Мати-героїня", Героїв України, воїнів УПА, репресованих, інвалідів Другої світової війни та інших пільгових категорій громадян проводиться першочергово.
- Особлива увага приділяється розгляду звернень ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.
- Прийом громадян з обмеженими фізичними можливостями проводиться на першому поверсі архіву, у кабінеті сектору релігієзнавства.
- Особистий прийом громадян проводиться за попереднім записом або в день звернення заявника - без попереднього запису.
- Попередній запис на особистий прийом до керівників ЦДІА України, м. Львів проводиться працівником канцелярії (тел. 235-45-08).
- Під час попереднього запису громадян на особистий прийом з'ясовується прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи державних архівних установ він звертався і яке було прийняте рішення, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень).
- Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, які не стосуються його звернення.
- Список громадян на особистий прийом із зазначенням прізвища, імені, по батькові, змісту порушуваних питань подається директорові ЦДІА України, м. Львів, заступникам директора або начальникові відділу використання інформації.
- Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їхні представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних стосунках з цими громадянами. До участі в проведенні особистого прийому можуть бути запрошені працівники ЦДІА України, м. Львів. Під час проведення особистого прийому громадян не допускається присутність сторонніх осіб.
- Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося, проводиться у випадку, коли питання, порушене у першому обґрунтованому зверненні, не було вирішене по суті.
- У разі повторного звернення громадянина вивчаються матеріали з порушеного питання, з'ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз'яснення та вживаються заходи для вирішення питання.
- У випадку, коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви.
- Звернення може бути подане особисто окремою особою (індивідуальне), або групою осіб (колективне). У зверненні мають бути вказані прізвище, ім'я та по-батькові, місце проживання громадянина та зміст питання, що розглядається. Звернення має бути надруковане або розбірливо і чітко написане та підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.
- Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень. Про результати розгляду звернення громадянинові повідомляється письмово або усно (за його бажанням).
- Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348.
- Відповідно до статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у місячний термін, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - не пізніше 15 днів від дня реєстрації. Якщо в місячний термін вирішити питання неможливо, то керівництвом ЦДІА України, м. Львів термін його вирішення може бути подовжений до 45 календарних днів з обов'язковим інформуванням заявника.
- Працівник канцелярії забезпечує направлення звернення, яке подане на особистому прийомі, безпосередньо тим виконавцям, до відання яких належить розгляд і вирішення питань, порушених у зверненні, та здійснює систематичний аналіз і узагальнення звернень.
- Стан роботи із зверненнями громадян періодично розглядається на засіданнях колегії ЦДІА України, м. Львів.
Графік особистого прийому громадян керівництвом Центрального державного історичного архіву України, м. Львів
Посада, прізвище, ім'я та по батькові |
Дні та години прийому | № телефону |
Директор Стефаник Олеся Юріївна |
понеділок - 9:00 - 12:00 вівторок - 14:00 - 17:00 середа - 9:00 - 12:00 четвер - 14:00 - 17:00 п'ятниця - 9:00 - 12:00 перший і третій вівторок місяця - 17:00 - 19:00 |
(032) 235-45-08 |
В. о. заступника директора Громова Галина Леонідівна |
понеділок - 14:00 - 17:00 вівторок - 9:00 - 12:00 середа - 14:00 - 17:00 четвер - 9:00 - 12:00 п'ятниця - 14:00 - 15:45 другий і четвертий понеділок місяця - 17:00 - 19:00 |
(032) 235-45-08 |
Начальник відділу використання інформації документів Смольський Ігор Романович |
понеділок - 14:00 - 17:00 вівторок - 9:00 - 12:00 четвер - 14:00 - 17:00 |
(032) 235-45-08 |
Графік роботи столу довідок
Понеділок - п'ятниця 9:00-12:00 Тел. (032) 235-48-57Форма заяви про надання архівної довідки:
Заява (15kb)
Request Form (27kb)
Заяву надсилати на електронну адресу: [email protected]
Приймальня для осіб з обмеженими фізичними можливостями
У ЦДІА України, м. Львів працює приймальня для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення
